x

 Cash Games (17)

King's Prague HiltonNLH1/3 € 2/9
King’s Casino RozvadovNLH2/4 €Ikonka pokerový stůl 8
King’s Casino RozvadovPLO5/5 €Ikonka pokerový stůl 2
King’s Casino RozvadovPLO2/2 €Ikonka pokerový stůl 3
King’s Casino RozvadovPLO10/10 € 4/8
Showdown Poker Club MuzeumNLH10/30 KčIkonka pokerový stůl 3
Showdown Poker Club MuzeumPLO20/20 Kč 8
Ambassador CasinoNLH100/200 Kč 6
Ambassador CasinoPLO50/50 Kč 6
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 9
Ambassador CasinoNLH25/50 Kč 9
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 9
Ambassador CasinoNLH10/30 Kč 9
Card Casino BratislavaNLH1/2 € 8/8
Grand Casino AšNLH5/10 €Ikonka pokerový stůl 1
Grand Casino AšNLH1/2 €Ikonka pokerový stůl 1
Grand Casino AšPLO 5Card2/2 €Ikonka pokerový stůl 1


 Turnaje (25)

23.4. 18:00
1 000 Kč
200 000 Kč
27.4. 18:00
1 500 Kč
150 000 Kč
30.4. 18:00
1 300 Kč
150 000 Kč
10.5. 20:00
90+10 €
10 000 €
Zobrazit více »

Aktuálně

Rozbor $3 unlimited R/A satelitu

Ikonka datum zveřejnění22. 05. 2011
Ikonka komentáře33

Video můžete sledovat zde (45 MB).


« Zpět
Diskuse k článku
KoryX
01. 09. 2011 / 17:44
dočkáme se někdy pokračování? co je s taškou..
Odpovědět »
Dendelin
01. 09. 2011 / 17:59
KORYX:: taky mě to napadlo.. je to už celkem dlouho ..
Odpovědět »
med2videk
25. 05. 2011 / 00:20
Jasne tomu rozumim. Já jsem myslel ze pojmem ,,vytlacat FD" myslis snazit se ji vyfoldovat, coz je nesmysl :) Jinak souhlasim ze v tomhle konkretnim spotu mnoho draw nehrozilo.
Odpovědět »
potkalpotkanpotkana
24. 05. 2011 / 13:35
Kde v tom článku je napsané, že video je výukové? Já to vidím tak, že někdo posílá handy na rozbor textově a Tasche je poslal skrz video ::; Přitom nikde nevidím napsané, nebo ani ve videu jsem nezaslechl, že by chtěl někoho vyučovat. I ti nejlepší hráči dělají chyby, je jen otázkou kolik jich kdo udělá. Veškerý zisk co někteří tady máte pramení jen a pouze z chyb hráčů, kteří jich během vašich her udělali víc než vy. (a trošky toho pověstného štěstíčka) A co si budeme povídat, nebyl by ten poker krásnější, kdyby se dal hrát pocitově a nemuseli se pořád řešit statistiky soupěřů všechny možné odds apod? Prostě čistá radost ze hry. Nepouštějte se do mě, sám vím, že je to utopie a v online podobě obzvlášť.
Odpovědět »
7castle
24. 05. 2011 / 13:03
Nazdar, este raz, aby bolo jasne, ja si vazim ze niekto robi videa, aspon je o com diskutovat, ked nebude robit nikto nic nebude o com. To co vravim je ze tieto videa nie su velmi vyukove (mozno pre zaciatocnikov), ale skor namet na diskusiu, a ja som sa to len snazil konstruktivne skritizovat. Moj nazor je ze Tasche je velmi heuristicky hrac, v skutocnosti pocas turnajov nerozmysla nejak analyticky nad rukami, proste zbada svoje dve karty, a pocitovo sa rozhoduje systemom "skusime a uvidime", je to dost jasne z toho, ze jednak vo videu casto kritizuje vlastnu hru, a tu co nekritizuje nevie nejak oddovodnit. Bohus, dufam ze si ma nepochopil zle, tvoje komentare ku kazdej ruke boli z hladiska pokroveho rozmyslania super (z mojho pohladu, pricom som si zaroven isty ze konkretne ty si v tomto ako dobry CG hrac daleko predo mnou), u teba je ten problem len ze fakt nemas skusenosti s MTT, co je uplne iny sport ako CG... ale tvoja ucast vo videu je maximalne pozitivna, upozornujes tam Tascheho presne na tie veci ktore spominam.
Odpovědět »
bohus04
24. 05. 2011 / 10:44
7castle, dik za komentare a insight ::U Volba toho formatu asi nebyla nejstastnejsi, ale cely to bylo relativne narychlo a trosku improvizovane... jen pro info, zadnou z tech hand ani vysledky jsem predem nevidel. Ad. sizing a 99, nejspis mas pravdu, jak sem rikal nemam v tomhle ohledu zatim moc zkusenosti a odehrano... urcite se to projevilo i na tom odhadu ranges jak pises. AT byl za me celkem jasnej call. Dost lidi po me chtelo nejaky video nebo neco v tom stylu(coaching atd.), a i kdyz se na to necitim byt nejak extra kvalifikovanej tak jsem do toho nakonec sel kdyz me s tim Tasche oslovil, kazdopadne tu druhou cast dodelame a pak ode me asi bude pokoj :) Dik za reakce.
Odpovědět »
xxmartin33
24. 05. 2011 / 09:44
pro všechny obhájce-: toto video má výukovou hodnotu snad jen v tom ,že se na něm bude začátečník učit hledat chyby - na můj vkus samotnýho autora v dost případech překvapuje jeho vlastní akce, což dost snižuje hodnotu videa.bylo by lepší si ho nejdřív projet a akce si oživit a pak komentovat k věci -případně v tom komentu upozornit na chybu to video jsem dokoukal do těch JJ na flopu s TTx -myšlenkový pochod předpokládal jsem že na 90% to má tak jsem to callnul mě od dalšího sledování odradil
Odpovědět »
7castle
24. 05. 2011 / 03:56
ok tak moj nazor A6o - PF je to fold imo, ale w/e, Tasche vravi turn c/f, ale potom to zavola, to iste river, imo ziadny plan pre ruku, proste random c/c v duchu "neviem sice co robim ale mam TP tak to nezlozim". V beznom FO je toto imo c/f river, v 3e reb je to snap call. QQ - std, celkom funky Bohusove zamyslenie ze sa to mozno da foldnut na nejaky raise :) 22 - easy call, Tasche uz klasicky povie ze mal vela stolov (lol), ze "vidim akcii a dvojky takze foldnu", clovece hraj menej stolov fakt ak nevies snapoverlimpnut 22 AQo - funky overkill, urcite to nie je tragedia, ale IP bude asi o dost viac EV+ len raisnut na 1k AKo - vzhladom na predchadzajuci ship imo ok, dobre vyuzity imidz, raise tiez ok obv AQo - cokolvek nad 700 PF je zbytocne vela (lol Bohusov CG sizing), ten call je na odds hranicny ale imo zly, 24% tam nemame nikdy, kedze BB je optimisticky TT/AK, a ten je zaroven najvacsi... JJ - uplne chyba koncept, presne ako vravi Bohus, ak raisujes rozhodni sa ci volas ship, sizing je tiez otras... ak raisuje lebo nechce davat free karty QJ (lol), tak potom normalny raise (~1500), nie takyto divny, ak nechce volat allin tak nech to flatne, hlavne "rozhod sem se raisnout s tim ze uvidim co souper udela" je fakt dost pomylene rozmyslanie J5o - vs tento super std 99 - este pred rukou, mame 17bb cize "este si muzeme dovolit parkrat r/f" lol... k ruke, s 17bb flatovat 99 je take zle ze to proste neznesie ziadnu teoriu... ja toto poznam z MTT, proste su spoty kde fakt clovek nevie ci je TT shove, call alebo fold, a kedze nevie co je dobre tak nerozhodne flatne a "uvidi", tiez sa mi to stava, ale ak je pre Tascheho takymto spotom 99 a 17bb tak dovi dopo... toto je fakt upltra fishy, cisty push/fold spot (imo easy push v tejto situacii) A do toho ten komentar, vsetko co povie je uplne odveci a nedava to zmysel JKo - tu uz trochu nezvladam to "neco kolem 825, neco kolem pul potu", cece sak davas stale PRESNE pol potu :) K ruke: std, s tym ze teoria vacsieho cbetu kvoli FD je uplne absurdna, celkovo je blbost v HU vytlacat s TP FD, a hlavne je tam Ks a my mame Js, co radikalne znizuje pocet moznych FDs (a nieco ako AQss aj tak nevytlacime). ATo - miskonceptualne imo, praveze tu by to bol dobry call vzhladom na to co ten fesak predvadzal, 33% proti nemu mame urcite 40% v tomto spote, ti ostatni su dead money... fascinujuci je tiez napad ze v $3 reb chlapik na BTN moze mat QQ s tym ze caka na shove Chorvata, to je taky advanced koncept ze sanca ze to tam niekoho vobec napadne sa limitne blizi nule J3o - "minbetuju pro informaci" omg :) KJo - "pridrzle sem si to skusil vsadit" hehe, ten bet je std semibluff
Odpovědět »
med2videk
24. 05. 2011 / 16:43
Tak osobně mi přijde jako největší fail, že taška natočí video a k následné diskuzi a kritice se prakticky nevyjadřuje. Jinak obv je supr že natáčíš videa, přijde mi to hodně zajímavý. Aspoň je vidět jak jsou ty mtts easy beatovatelný:) Myslím že taška má hodně velký chyby v mindsetu a mohl by se brutálně zlepšit díky kritice od 7castla, ale záleží jak se k tomu postaví. Nicméně k 7castlovi mám připomínku: 7CASTLE:: ,,std, s tym ze teoria vacsieho cbetu kvoli FD je uplne absurdna, celkovo je blbost v HU vytlacat s TP FD, a hlavne je tam Ks a my mame Js, co radikalne znizuje pocet moznych FDs (a nieco ako AQss aj tak nevytlacime)." výraz ,, vylacovat FD" je podle mýho názoru absolutně mimo a fishy (ale nechám si to vysvětlit). A obecně cbetovat víc na drawy flopech mi vůbec nepřijde absurdní :)
Odpovědět »
7castle
24. 05. 2011 / 16:59
MED2VIDEK:: Nie som si isty ci ti rozumiem, "vylacovat FD" co si napisal znamena "vytlacat FD" co som napisal ja hej? Ak ano, tak k tomu tolko: vytlacat FD je nepresny hovorovy pojem, myslim tym to ze betujes viac ako inokedy, aby si nedal FD odds na call, t.j. aby ti zlozila alebo to nemala neprimerane lacne... snad si rozumieme. K tomu preco to nedava zmysel v tomto spote, jednak vseobecne principialne pri jednom superovi nie je rozumne prilis zohladnovat moznu FD, resp. nie je to dostatocny dovod zvolit inu ako std vysku cbetu (to zavisi od kazdeho hraca, ja v HU cbetnem viac ako 1/2 potu len ked mam fakt specialny dovod). Navyse, konkretne v tomto spote NIE JE flop drawy, resp. len jemne, FD je nepravdepodobna kedze K a J mame/vidime, ine draws tam de facto nie su.
Odpovědět »
Fearless003
24. 05. 2011 / 10:15
7CASTLE:: souhlas, nechtěl sem tady kritizovat, ale většinu s většinou toho co pises souhlasim
Odpovědět »
p1kes
24. 05. 2011 / 06:18
7CASTLE:: tak tak.. ::U Mě se takto rozepisovat nechtělo, tak teda radši držím hubu, ale jesi můžu doporučit, tak bych jako výukový video rozhodně volil jiný než od Tascheho.. ::; možná se to může hodit pro úplné začátečníky, to jo.. Ovšem pro středně pokročilé začátečníky, kteří už ovládli aspoň základy, bych imo doporučil se na to radši vůbec nedívat, ať od tama nepochytí některý koncepty myšlení který sou fakt úplně mimo.. Tím myslím třeba ty doprovodný řeči k handám, něco je fakt dost lol.. Ale obv. nikomu nic nenutím, to jen ať nedostanu sprda.. ::)
Odpovědět »
7castle
23. 05. 2011 / 14:49
Cau Tasche, to ze robis videa je uz z principu zasluzna cinnost, ale v tvojom pripade aj solidna odvaha, kedze fakt kazdu druhu co len trochu zlozitejsiu ruku mas prudko misplaynutu :) Mas fakt velke leaky v procese rozmyslania, zasadne zohladnujes irelevantne faktory ako dolezite a naopak... Nechce sa mi ist do detailov, hlavne preto ze pokerman bohuzial vytvara priestor najma pre trollov a nie realnu diskusiu, ale ak ta moj nazor zaujima daj vediet napisem ti ku konkretnym rukam... Inak ostro s tym kontrastoval Bohus, ktory ma naopak myslenie velmi fit, akurat zas posobil dojmom ze MTT v zivote nehral, a totalne netusil kde je sever pokial ide o range superov (MTT je uplne iny svet ako jeho std cashovka).
Odpovědět »
SvenMat
23. 05. 2011 / 15:40
7CASTLE:: Jestli najdeš sílu, napiš tu prosím dva tři příklady misplaynutí nebo něco o těch faktorech, které považuješ za irelevantni. A na případné komentáře blbců nereaguj. Předem velmi děkuji.
Odpovědět »
looser
22. 05. 2011 / 20:24
Hoši pokud se vám video nelíbi tak natočte lepší a dejte ho sdílet..Všechny videa jsou dobré i když tam můžou být chyby.Záleží na každém co si s toho vezme a použije na zlepšení své hry.. Říkat jen,že video je špatné je úplně zbytečné pokud nenapíšete co přesně vidíte za chybu a nenapíšete svůj názor.Každý hraje jinak a každý dělá chyby. Jinak borcům co tu točí videa a zdarma se podílí o své názory moc děkuju a hlavně se nenechte odradit od pár rádoby kritikům,kteří ani neumí podat nějaký argument k chybám..
Odpovědět »
CZDonkey
22. 05. 2011 / 19:34
Tasche (praxe) a Alkaatch(teorie) jsou jediny, kdo tu vytvari zadarmo vyukovy videa a nechapu,jak je za to nekdo jeste muze prudit
Odpovědět »
slahy
22. 05. 2011 / 19:53
CZDONKEY:: asi tak... ja jsem rad za kazde video. Bavi mě se na to koukat a diky za to. ::U
Odpovědět »
CZDonkey
22. 05. 2011 / 16:45
Cirkus Kellner je nejlepsi v kraji ::U
Odpovědět »
bluff79
22. 05. 2011 / 15:59
Cirkus Kellner opět vyučuje své žáky, přestože každou druhou handu zahraje katastrofálně.
Odpovědět »
M0RGAN
22. 05. 2011 / 17:34
BLUFF79:: Video jsem neviděl, jen ohlasy tu i pod minulým.. ale jestli to není jak Cimrman, který učil nepolepšitelné delikventy, jak páchat trestné činy :D Přesněji se rozhodl je co nejvíce v jejich profesi pokazit, aby se nechali snadno chytit .. No tak třeba si tu Cirkus Kellner krmí rybičky, aby přibraly a bylo co lovit :-)
Odpovědět »
majky666
22. 05. 2011 / 16:30
BLUFF79:: Přesně podle hesla kdo umí ten umí,kdo neumí ten učí ::; ::E
Odpovědět »
Glum1980
22. 05. 2011 / 13:12
Ty JJ do AA si ten borec zasloužil aby Taska drzel AT!!!
Odpovědět »
KoryX
22. 05. 2011 / 13:19
GLUM1980:: to je blbost. nevím proč když někdo trapne, hned si zaslouží prohrát..to že to ten hráč hraje celkově špatně, je věc druhá. jinak dobrá práce, jsem rád za každé takové video. akorát mi přišlo, že si půjčujete mikrofon (?) a když mluvil jeden z vás a druhý něco jen tak dodával, bylo tomu hodně špatně rozumět.
Odpovědět »
Tasche
22. 05. 2011 / 13:54
KORYX:: j ten mikrofón je věčnej problém nicméně se to pokusíme do budoucna nějak vylepšit.. ::;
Odpovědět »
Glum1980
22. 05. 2011 / 12:55
No to AQ do 3 all inu byl strašnej call.Zbytečnej gamble o pul stacku před addonem.Ale více mne zaráží ten limp/call pán po pravici.Preflop strašnej limp,ale když už to dal tak to KTo na ten call už dle mého názoru nebyl tak špatnej.Prostě si zatočil o monster pot a když se otočili karty tak to svý procento taky nějáký měl.No jinak jsem rád že lidi kteří pomalu trefili sunday million(Taska85) taky dělaj chyby.A já v tom videjku opět nalezl obrovskou motivaci ikdyž jsem to nedokoukal.Fakt za todle videjko děkuji.Zvláště před Main Events nedělí.GL dnes na stolech ::U
Odpovědět »
Glum1980
22. 05. 2011 / 12:31
AQ bych neřešil tam to byl určitě dobrej push.To AK bych raisnul na 1100-1200 ale ne proto aby ti shorti měli nějakou fold equity ale naopak proto aby to už zahodit nemohli pro pot commited.Big stacka se nebát,limpuje skoro každou handu když se limpem upíchne další hráč.Chce flop zadara.Takže já bych začal raisem abych vybudoval pot preflop,s tím že pokud by to callnul jen short pokračuju po tanku Cbetem opět tak okolo 1300 aby si short myslel že dominuje s čímkoliv a že mne to misslo.Flop mne vůbec už nezajímá jak dopadne.Pokud by se preflop uvrtal i bigstack.Jdu na flopu nekompromisně all in.Ať se tam otočí co chce!
Odpovědět »
Iaaraadiaatra
22. 05. 2011 / 11:43
ta AQ (call 3 allinu) proc Bohuslav se boji toho limpera? proc se boji es? to je nesmysl. tohle nejsou normalni okolnosti. ma mini pary a nesmysly 90%. kdyz callne limper tak kvuli nemu prave call ne? necekam dominanci nikdy
Odpovědět »
dvoriak
22. 05. 2011 / 12:12
IAARAADIAATRA:: imo na vyssich limitech by ten limper nemel skoro nikdy nic jinyho nez AA nebo KK, kdyz limpne na UTG a po raisu a 2 allinech to tam da taky
Odpovědět »
Iaaraadiaatra
22. 05. 2011 / 11:37
ta AK handa (push proti bigstackovi a dvoum shortum) (prvni) jak radi kolega jen raise na 1000 to je divné ne? jako on tvrdí že dostaneme dodatečnou fold equity ale když se podívá bigstack a otočí se flop bez A, K tak jsme docela nahraní. AK potřebuje vidět 5 karet a když se otočí 9TJ nebo spoustu flopů (55%) tak uvidíme 3. naopak push je dobrý často sebereme pot i když v showdownu bychom prohráli (na blbém flopu vzdali) a v nejhorším nás callnou tak s 55. jo jinak dole je vidět jestli handu prohrajeme nebo vyhrajeme to by se mohlo skrýt. dokonce je vidět i jestli to bylo v showdownu..
Odpovědět »
joeyloey
22. 05. 2011 / 12:50
kdy bude pokracovaní ? celkem zajímavý video ::U Rad se dívam na takovyto rozbory :) IAARAADIAATRA:: +1 ze by se to mohlo skryt, více by me to donutilo premyslet spolu s nima, takhle proste vidím co se stane a jen se koukam
Odpovědět »
p1kes
22. 05. 2011 / 11:32
Satelit od Tašky? To už se teda těším jak na to odpo mrknu! ::)
Odpovědět »
Iaaraadiaatra
22. 05. 2011 / 11:04
he dobrý úvod
Odpovědět »
Dendelin
22. 05. 2011 / 10:11
hurá, už to stahuju ::U
Odpovědět »

Video

Jaroslav Vobořil díl první! Minulost a temná budoucnost?
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout díl 2.
Play Button
Mindset vítězů, jak ho dosáhnout?
Play Button
Všechna videa »

Spolupracujeme

King´s Resort
King´s Prague
Forbes Casino Brandýs
Casino Babylon
Showdown
Grand Casino Aš
Go 4 Games
www.pokerman.cz