Jarda Vajgl splnil Misi 1000

Nechtěli jsme tento článek uveřejnit 1. 4., aby to nezavánělo aprílem, a navíc jsme čekali na ověření od našeho fraud department. To nám včera potvrdilo, že Jarda Vajgl z Pokerman.cz za 17 dní trefil Misi 1000, jejímž cílem je udělat z €50 do jednoho měsíce €1.000. Do Čelákovic míří veliká gratulace - už nyní je totiž jasné, že Jarda je prvním CZ/SK hráčem, kterému se to podařilo, a pokud víme, teprve druhým na světě. V článku najdete rozhovor s vítězem.

Jardo, nejdřív přijmi gratulace od celého pokerového teamu k tak úžasnému výkonu - co tě vedlo k přijmutí výzvy na Misi 1000? Přeci jen tvůj harmonogram je plný - práce, živé turnaje, coaching Pavla Novotného...

Díky moc, už jsem si všiml, že Mise 1000 několikrát proběhla a zatím bez úspěchu pro české hráče. Řekl jsem si, proč to nevyzkoušet, když nemám co ztratit a naopak můžu získat krásnou cenu v podobě balíčku na Unibet Open. Také jsem chtěl trochu pomoct Unibetu, když teď začal spolupracovat s Pokerman.cz. Je pravda, že času mám žalostně málo nejen kvůli práci s Pokerman.cz. I tebou zmíněný coaching Pavla Novotného je vyčerpávající, a to hlavně psychicky. Připomíná mi to film 50x a stále poprvé, Pavel si taky nikdy nic nepamatuje.

A jaký byl tedy tvůj plán? Začínat na NL4 se díky časovému vypětí nedalo.

No to určitě ne, měl jsem tak tři, maximálně čtyři dny v týdnu po 2-3 hodinách. A hlavně nejsem NL CG hráč. První den jsem zkusil hrát €2,50 5max SnG, kde jsou vypláceny 3 pozice - ten třetí bere buy-in zpět, ale přijde o fee. Udělal jsem +€12,50 po prvním dni a řekl si, že tudy cesta také nepovede. Časově to nešlo zvládnout. Změnil jsem plán na €5 freezeouty. Jeden je tuším od 18:00 turbo a druhý €7.500 GTD od 20:45. Počítal jsem, že mám cca 11 pokusů to hitnout, dostat se přes €200 a začít hrát fixed limit. €1/€2 a pokračovat v MTT.

Což se nakonec ukázalo jako dobrá volba: vyhrál jsi hned první MTT a získal €293. Když jsi se dostal nad hranici €300, změnily se tvoje plány? Nebo jsi už hrál čistě limit fixed CG ?

Hrál jsem €5-€10 5max SnG, sem tam turbo FR SNG a limit €1/€2 podle toho, co se mi zdálo, že mi ten den půjde - obvykle jsem hrál vše naráz a pak si zvolil jednu variantu. Podařilo se mi vyškrábat až na €500, ale pak přišla slabší session a pád na €400. Naštěstí jsem pak hitnul tuším 5. místo ve freezu od 20:45, za což bylo dalších €300 a hned se dýchalo líp :). To bylo nějakých 14 dní od startu.

To znamená nějakých €700. V předchozích Misích se všichni hráči shodli, že nejtěžší ze všeho je konec. Bylo to tak i u tebe? Nepřemýšlel jsi v téhle fázi nad nějakým více safe BRM?

Vůbec ne, chtěl jsem to mít brzy za sebou, přišlo mi, že se mi na FL vyhýbají suckouty a měl jsem štěstí i na ryby u stolu, přestože nejsem žádný FL specialista, hraju to jen když honím někde nějaké body nebo chci levně vstupenku do většího turnaje.  A nezajímá mě, že je to proti BM :). Prostě jsem sedl na €2/€4 FL a jel dál. Pak už to bylo jen na 3 dny po 1,5 hodině a bylo hotovo. 31. března jsem na FL stolech potkal Petra Bohuslava, který zrovna body naháněl ke konci měsíce :-).

Jak se liší na Unibetu hra na Fixed limit proti NL? Je tam dost hráčů? A jak se vůbec na Fixed limitu pozná ryba, když všichni hráči mají VPIP přes 80 %?

No, na Unibetu všeobecně je spousta ryb na těch nižších limitech a v turnajích. Já se ale chtěl vyhnout tomu, abych sedl na NL€40 a prohrál 2-3 buy-iny na suckoutech a pak to honil týden zpátky. Na limitu platí všichni všechno a stačilo počkat na nějaký vysoký pár, chytnout combo nebo set a skoro vždy jsem to dostal zaplacený. Nepoužívám tracker, ale píšu si poznámky, takže jsem za 2-3 dny věděl, který ryby se vracej, kdo je "regular" a podle toho se snažil hrát.

Kolik jsi tedy hrál stolů? Většina hráčů Mise hraje kvůli varianci i 6 stolů - na €2/€4 FL se díky tvému BRM nedalo tolik stolů hrát. Znamenalo to, že jsi v podstatě stále vyhrával?

Hrál jsem 1-2, víc se nenaplnilo. Když byl jen jeden, otevřel jsem k tom dva stoly o level níž. Ano, dá se to tak říct. V podstatě mi stačilo zahrát jednu dvě větší hry, kterou jsem vyhrál.  Byl jsem €30-60 v plusu a mohl jsem to vypnout. Jak  jsem řekl, nejsem dobrej limitní hráč a mám tendenci při delší session dělat chyby a prohrávat nahrané peníze. Vzhledem k tomu, že jsem měl nějaký cíl, bylo lepší hrát hit and run.

Jak je vůbec těžké hrát NL turnaje a k tomu FL cash game? Je to přeci úplně jiná strategie...

No, já k tomu ještě dělal nejakou práci nebo koukal na televizi :). Prostě dva stoly FL jsem dal na horní část obrazovky a MTT dolů. Ale to se stalo tak 2x, pak už jsem hrál buď jen SNG, nebo FL. Ale ze začátku mise jsem tam měl všechno...

To už se dostáváme k samotnému konci - jaký to byl pocit, mít přes €900 a dohrávat posledních pár eur? Hrál jsi jinak? Zodpovědněji?

Zapnul jsem si jen jeden stůl €2/€4 a vzal k němu celý BR, abych to nemusel počítat. Jinak jsem hrál vždy se €100 u stolu. Nejprve jsem asi za 20 minut udělal €30, tedy €930 (začínal jsem v sobotu s €899). Pak jsem si uvařil dobrou kulajdu, udělal si domácího hamburgera, dal si tři plzně, zapnul soft znovu a za 15 minut bylo hotovo. Měl jsem prostě hot run, ten je taky potřeba :).

Jaký to byl pocit, brát poslední pot a mít na kontě €1.000? Úleva? Hrdost, že jsi první CZ/SK hráč, kterému se to podařilo ?

No, měl jsem €980 a byl na BTN s Q , 8 . Říkal jsem si, jestli nemám počkat na nějakej monster, ale pak sem to hned zavrhnul, to bych taky mohl spadnout na €940 a už se tam nikdy nevydrápat. Raisnul jsem limpera přede mnou a BB to dal taky. Na flopu se mi otevřela FD, kterou jsem betnul, BB zahodil, limper callnul. Na turnu jsem jí zkompletoval a už jsem věděl, že je to doma! Rozvalil jsem se v křesle jako paša a zapálil si vítěznou Marlborku :).

Vyhrál jsi balíček na Unibet Open dle vlastního výběru - kam to bude a jaká jsou tvoje očekávání?

Já nerad lítám letadlem, spíš teda mám fobii :), tak to spíš vidím na pražskou zastávku a pár nocí v Hiltonu. Ale možná mě partnerka přesvědčí na Valencii nebo Paříž :). Musel bych si dát tak 10 piv před odletem :). Očekávání nemám žádná. Buy-in budu mít díky Unibetu zdarma, a tak budu hrát bez stresu. Určitě se ale na turnaj moc těším a kdybych se dostal do peněz nebo lépe na FT, byla by to teda pecka!

Díky Misi jsi poznal, jak "jednoduché" je na Unibetu hrát. Budeš tu hrát i po skončení Mise?

Díky misi jsem si zahrál dvoudenní Main Event jejich série s buy-inem €135 nebo kolik. Postoupil jsem do druhého dne s average stackem. Druhý den jsem první handu dostal K-K a o 1/2 zvednul stack. Na konci první hodiny jsem byl nad průměrem a pak přišla moje chyba. Seděl jsem na BB s 10 , 3 , byl tam double raise od LAGa a 2 cally, na pot odds jsem to dal. Flop šel 3-T-5 a já se radoval. Check/raisnul jsem bet posledního hráče 2,5x a dostal call. V tu chvíli už mi to mělo dojít. Bohužel jsem se nezastavil a na blank turnu betnul 1/2 potu a plnou už jsem musel doplatit. Samozřejmě že měl ty pětky. Určitě si na Unibetu nějaký MTT čas od času zahraju, uvidím podle času.

Když to shrneme, jaký by měl být stručný návod pro zvládnutí Mise 1000 ?

Záleží na tom, co jsi za hráče, jestli preferuješ CG, SNG nebo MTT. Podle mě je nejlepší zkusit hitnout na 10 pokusů MTT freeze za €5, než se trápit s NL€4 a přijít o nervy. Kombinace hitnutého MTT+FL se mi zdá ideální. Štěstí je samozřejmě potřeba.

OK, díky za rozhovor a GL v Praze!

Vám taky díky za šanci zúčastnit se Mise a hodně štěstí dalším hráčům, kteří se budou pokoušet příště.


Share |
7.4.2010 | Autor: Aleš Kraus, Unibet.com

Přidat komentář - celkem: 58

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni.
Přihlásit se můžete zde.
buschle 07.04.2010 09:18:00
50-1000 za mesiac..

"Jarda je prvním CZ/SK hráčem, kterému se to podařilo a pokud víme, druhým světovým."

dobry vtip...
buschle
admin  07.04.2010 09:25:11
BUSCHLE 07.04.2010 09:18:00: what?
admin
Wallousek 07.04.2010 09:36:59
co to je za blbost???to chce za to metál?
Wallousek
Crane 07.04.2010 09:39:39
obv. to je v rámci Unibet Mise chytraci, ne, ze je jedinej kdo za mesic dal z 50 litr...
Crane
admin  07.04.2010 09:45:32
WALLOUSEK 07.04.2010 09:36:59: lol
admin
treze 07.04.2010 09:51:27
panove evidentne nepochopili o co jde...

gratulace Jardo!
treze
leecooper 07.04.2010 10:15:32
GJ Jarda. Nepěkné poznámky směrem k mé osobě vyřídíme osobně dnes večer:-)
leecooper
johnhorak 07.04.2010 10:17:17
cim dal vic fishi tu je, s laskou vzpominam na hopsalka, pokerisbinga a jim podobne...

jinak samozrejme gratuluju Jardo!
johnhorak
xxmikixx 07.04.2010 10:20:43
gratulace...touto diskuzi se jen potvrzuje jaky to tady ctou moroni kteri vubec nevi ktera bije
xxmikixx
Wallousek 07.04.2010 10:27:51
hm z 20 dolarů za tři dny litr a nikde se nic nepíše...kua je to borec
Wallousek
mazki09 07.04.2010 10:59:26
tez som z 50dolarov urobil 1000 na PKS a potom vyuzil este 2vklady co som mohol vyuzit na bonus dostal som sa z celkoveko vkladu 88dolarov na 1650 tak tez som frajer:D ale z tych 50dolarov na 1000 mi to trvalo podstratne dlhsie skoro 2mesiace ,treba pochavalit JARDU ze dokazal udrzat koncetraciu prenho na tak nizkych buyin ze ho tobavilo a to ze to stihol za 17 dni je uzasne
mazki09
Pavel44 07.04.2010 11:00:05
Co kdyby se někdo domluvil se dvěma kamarády, kteří by mu na CG shválně sypaly peníze a nasypali by mu těch 950 do tisíce třeba za hodinu? Vsadili by, on by to přetočil a oni položili a po chvilce znovu. O bonus za první flek, cenu by se podělili. Navc by měl rekordman medialní slávu.:) Je to nějak ošetřené?
Pavel44
jaras35 07.04.2010 11:13:36
však CG a SNG hrál proti Novotnýmu :)))) jinak GRATULACE a hodně dalších úspěchů
jaras35
admin  07.04.2010 11:14:53
PAVEL44 07.04.2010 11:00:05: "navíc jsme čekali na ověření platnosti od našeho freud department" - projedou ti celou hand history mise - nemaj spejle v usich obv :-)
admin
skarel 07.04.2010 11:22:57
Pěkný gratulace
skarel
leecooper 07.04.2010 11:26:47
JARAS35 07.04.2010 11:13:36: ježíši proč to sem píšeš, nikdo to dote'd nevěděl, že jsem byl v polovině jeho hand, ježíši, jasně jsem říkal, ať o tom nikdo nemluví, že by to Jardův úspěch znehodnotilo, ech...
leecooper
wistas 07.04.2010 13:07:19
gj Jardovi, btw moroni viz bushle a wallousek radsi netreba komentovat .... :)
wistas
buschle 07.04.2010 13:22:33
ADMIN 07.04.2010 09:25:11: Reagoval som na to ze urcite neni , prvy cz/sk a vonkocom nie druhy hrac na svete, ktoremu sa podarilo spravit z 50 -1000 za jeden mesiac.
buschle
SteveKutcher 07.04.2010 13:25:52
BUSCHLE 07.04.2010 13:22:33:
Ok tak když víš že není první, tak nám řekni kdo byl. Stejně tak celosvětově když se tady oháníš věděním

btw gz jardo
SteveKutcher
Wallousek 07.04.2010 13:27:03
WISTAS 07.04.2010 13:07:19: jo klidně komentuj...článek úplně o hov...nic víc,nic mín...docela mi je ukradený jestli Jarda (s úctou k němu) udělal za 17 dnů z 50 eur litr...v rámci nějaký "mise"...říkám,za tři dny sem dal z 20 dolků litr a taky tady o tom nepíšu články...
Wallousek
vybic 07.04.2010 13:34:12
WALLOUSEK 07.04.2010 13:27:03: omg, tady je videt ze lidska demence je nekonecna...
vybic
admin  07.04.2010 13:34:22
WALLOUSEK 07.04.2010 13:27:03: problem je, ze nechapes princip cle te mise. Dostanes €50 a mas presne 30 dni na to, abys z toho udelal €1000. Nemas 30 pokusu a moznost reloadovat bankroll, mas jen jeden pokus a musis to dat. Ja udelal ze $100 na FTP €12.000 za 7 dni diky trem trefenejm turnajum a nikde jsem to taky nepsal, takovejch lidi jsou tisice, akle je to xtej pokus. Staci jen pochopit pravidla ty souteze...
admin
Axiss 07.04.2010 13:35:30
WALLOUSEK 07.04.2010 13:27:03: A proč teda takové články čteš, když ti to je ukradené? Tohle je článek jako reakce na akci Unibetu, těžké pochopit (hlavně už potřetí neopakuj, jak jsi za tři dny udělal z 20 dolarů 1k, všichni ti to věří, nemusíš to tady pořád omílat).
Axiss
admin  07.04.2010 13:36:36
WALLOUSEK 07.04.2010 13:27:03: pokud mas zajem, muzeme udelat sidebet, dostanes €50 na ucet a kdyz udelas €1000 do 30 dnu, dostenes €3000, kdyz bustnes, dostanu €3000 ja od tebe
admin
buschle 07.04.2010 13:50:40
STEVEKUTCHER 07.04.2010 13:25:52: no to ze je to uspech to samozrejme nikomu neberem, k tomu gratulujem ,
Ale urcite tych hracov co spravilo z 50-1000 bolo tak vo svete 10 000+ :)

POznam jedneho co depositol na PS 500 Eur, absolute retard co sa pokru tyka, prva hra NL400 AI s T7o PF, ostalo mu poslednych 50usd , isiel na omahu behom 2 dni spravil hranim Omahy na jednom alebo max dvoch stoloch 12 000 usd..
3ti den vsetko do hodiny prehral.

Myslim , ze ale TOP1 na svete je jeden Hakibaky zo Slovenska , ktory spravil z 0 - 18000 za 2hodiny (aspon teda ak si dobre pamatam ) je o tom rozsiahla diskusia a chat snim na pokermania.sk a potom to vsetko velmi rychlo prehral.
buschle
buschle 07.04.2010 13:56:25
ADMIN 07.04.2010 13:36:36:
1:1 je nevyhodny kurz pre tento probe bet :)
1:3 mojich 1K E tvojich 3K by som bral.
buschle
admin  07.04.2010 14:02:48
BUSCHLE 07.04.2010 13:56:25: ja nepsal, ze je to vyhodny :-)
admin
M0RGAN 07.04.2010 14:04:07
ADMIN 07.04.2010 13:36:36: Jestli to platí i pro Pokerstars, tak to beru :-)
M0RGAN
admin  07.04.2010 14:26:21
admin
M0RGAN 07.04.2010 14:32:48
ADMIN 07.04.2010 14:26:21: Nebo ten propbet platí jen pro někoho ? ;-)
M0RGAN
mariaanovic 07.04.2010 14:36:59
BUSCHLE 07.04.2010 13:50:40: pocuj vies sem hodit presny link na toto 18 000 typka? nejako som to tam nenasiel... diks...
inac gratulacia k splneniu misie :)
mariaanovic
M0RGAN 07.04.2010 15:22:16
ADMIN: Na PS bych si na takovou misi věřil, na Unibetu bych to pravděpodobně nedal, takže gratuluju taky :-)
M0RGAN
Stranger 07.04.2010 16:04:11
No přijde mi to celý jako velkej luck, s tak malým bankrollem jít na 5ti dolarový freezouty, pak to celý risknout na 2/4 cashovce, trochu gamble, musím říct že v tom nevidim taky nic převrátnýho ale přeju mu to.
Stranger
admin  07.04.2010 16:04:23
M0RGAN 07.04.2010 15:22:16: na PS bychom nemeli zpetnou kontrolu HH a taky nejsi zrovna "zakaznik", na ktereho cekam :-)
admin
Hopsalek 07.04.2010 16:13:31
JOHNHORAK 07.04.2010 10:17:17: uplne jsi me rozneznil...zamackavam slzu:-))) A cvicne se kouknu na OPR copak se s tebou posledni mesic delo:-)))
Hopsalek
M0RGAN 07.04.2010 16:21:55
ADMIN 07.04.2010 16:04:23: Na PS bych odehrál jen turnaje pro 180 lidí za 2,2$; 7,7$ a 12$, což snad jako kontrola HH stačí - že by mi někdo nepřeléval peníze. Ale tak, chápu :-) Jak říkám, na Unibetu bych to asi nedal, špatný traffic a nejsou tam moje oblíbené turnaje.
M0RGAN
unibet 07.04.2010 16:41:28
Velka gragulate Jardo! Ktere Unibet Open to nakonec bude?
unibet
bejzbolka777 07.04.2010 17:02:03
velká gratulace, já byl od cíle taky kousek, 112 euro na cashieru a třetí den v tiltu švorc..-)), sorry všem z Unibetu ale tenhle software vymyslel sám Karlík Nešporů aby měl v Bohnicích velkou základnu, nenechal jsem se..-)). To je práce pro pokerstars a fulltilt. GG jarec.
bejzbolka777
palo1973 07.04.2010 17:27:16
no jo,kto je rozmaznany z FTP a stars softu tak je to prenho zle,ale pre nas z i-pokrov a ongame je ten unibet soft este celkom v pohode

-good job,zaujimave ze ti co to brali vazne a dodrziavali aky taky,aj ked agresivny BRM bustli a ty si to dal,nechcem rypat ani byt skepticky,ale neodpustim si otazku:keby si mal dat co najviac krat z 50 na 1000,kolko krat myslis si by si to dal z 10tich pokusov podobnym stylom?
palo1973
admin  07.04.2010 17:40:06
UNIBET 07.04.2010 16:41:28: no to je zatim docela orisek :-)
admin
Thor85 07.04.2010 18:15:47
Jarda buldoziiin :)

velka gratulace!

blbcum tady vzkazuji snad jen... FO!
Thor85
Pokerisbingo 07.04.2010 21:43:39
JOHNHORAK 07.04.2010 10:17:17:
Tos mě potěšil :-D
Mohl bys sem zase někdy postnout handu. Je tu bez tvých hand celkem nuda.
Pokerisbingo
Dante 07.04.2010 22:06:08
GJ Jardo, tohle dokazat fakt neni jednoduchy, zvlast ve chvili, kdy jsi mel tak malo casu a do mise si naskocil snad az za polovinou!
Dante
johnhorak 08.04.2010 11:16:05
HOPSALEK 07.04.2010 16:13:31: nic extra, porad mikro 180 maxy for fun, obcas neco gtd, kdyby nahodou prisel hit a nastartoval se mi br na nejakej vyssi limit :) klasika, neni na co koukat...

M0RGAN 07.04.2010 16:21:55: hochu ja se tak tesim, az ten ultraluck prestanes mit a budes mit swing 50 buyinu, coz se na 180kach dost stava :)

asi mas hold obdobi statisticke odchylky a vyhravas vic flipu nez prohravas, tesim se az se ta statistika bude chtit srovnat :)

POKERISBINGO 07.04.2010 21:43:39: zjistil jsem uz, ze moje jedinecne know how nema smysl sem davat
johnhorak
gappo 08.04.2010 11:19:37
gratz!

pro všechny prudiče: pokud Vás to nezajímá, tak to fakt nečtěte. Chápu, že si někdo potřebuje honit ego, ale na to tu nikdo neni zvedavej.

Já osobně nejsem žádnej TOP hráč, ale velice rád si přečtu info o úspěchu českých TOP hráčů.
gappo
Ivori 08.04.2010 12:49:14
BUSCHLE 07.04.2010 13:50:40: Lol, tak jsem to našel http://www.pokermania.sk/?go=3&showBoard=1&idbrd=3697&&first=0 (tu diskuzi ale musíte číst od konce, trochu hloupé řazení příspěvků..) a je to fakt zajímavé čtení. Ve zkratce..frajer udělal prakticky z nuly asi 17k díky neuvěřitelně hyperagresivnímu a luck stylu, myslel si že je neporazitelný a v podstatě se vezl na vlně opozitní variace, když se vše vrátilo do takových normálních kolejí, tak to trouba všechno prohrál i když údajně nějaké cashouty udělal.
Ivori
ropak1 08.04.2010 13:06:10
Dratuluju,je to pekny vykon.At si pise kdo co chce,me se povedlo pred 3 roky udelat za mesic z 0-1300 usd a byl jsem tak opojen vyhrou,ze jsem vlezl na 5-10 usd cg no limit a mel jsem za 5 minut nulu.Od te doby se snazim znova neco udelat a jen vkladam a mam stale 0,takze je to pekny vykon na jeden pokus idelat z 50 litr,super
ropak1
smrdarum 08.04.2010 13:48:30
Ja mu gratuluju, sam bych to (aspon zatim) treba nedokazal, kdybych nemel nejakou enormni kliku. Na druhou stranu, na obhajobu tech, co se tu k clanku vyjadruji negativne, mi to taky neprijde jako neco, o cem by mel vyjit takovyhle dlouhy clanek s rozhovorem, v porovnani s jinymi uspechy ceskych hracu to povazuju za celkem marginalni vec. Uvod clanku zni vazne az prehnane bombasticky, jakkoliv se ta (prominte, ale ujeta) formulace vztahuje jen k bwin challenge. A ani nemluvim o tom, ze toho bylo dosazeno vazne se stestim (na cemz, chapu, nezalezi). Ale hrat sng pro 5 lidi za 10 dolaru, kdyz ma clovek 5 buy-inu, je silne odvazne, jeste kdyz vezmu v uvahu, jak nevydelecne tyhle turnaje jsou. To byla sazka do loterie. A ten cash game limit, ktery tu nekteri (nebo nektery) oznacili za nizky vzhledem k bankrollu, je naopak doost vysoky.

Abych se predem vyhnul nenavistnym komentarum: 1) nezavidim mu, 2) preju mu to, 3) ne, nevydavam se za lepsiho hrace (co ja bych za podobny uspech dal). Jen jsem se chtel zastat tech, kterym takova zde vyjadrena pocta prijde neadekvatni - mne taky.

Jinak co se tyce podobnych challenge - napriklad PokerStars Pro Boku87 (asi nejvetsi masstabler multi table turnaju, alespon co ja vim - hraje i 52 stolu najednou) udelal challenge ze 100 dolaru 10000, zvladnul to za 14 dnu (limit byl 15). Ted je na challenge 5 dolaru na 100 000 za jeden rok, v breznu mel snad 60 000. Co se tyce toho, jestli to zvladne, je to dost nejiste. Samozrejme se malokdo vyrovna tomuhle hraci a je to nesrovnatelny, ale jen abyste videli, jak zvlastne pusobi v clanku pouzita veta. Mimochodem, urcite jeho bankroll manegement nevypadal tak, jako Jarduv (byl by bust hned).

Posledni vec - jak tu "admin" velkohube vyzyval nekoho na challenge, a vyzyvany a pak jeste nekdo vyjadril, ze do toho jde (ac s poupravenymi podminkami, porad podle me velmi vyhodnymi pro admina), a pak z toho vycouval... Haha.
smrdarum
nashidlo 08.04.2010 14:11:34
pěkná práce...kéž by se to někdy povedlo mě...byl bych hned šťastnější :))...ale s mojim bankrollem to asi půjde těžko :))
nashidlo
M0RGAN 08.04.2010 14:14:19
SMRDARUM 08.04.2010 13:48:30: Musím se admina zastat. Předně na těch turnajích berou tři hráči z pěti, takže stačí mnohem nižší bankroll, pak taky mluvil o limitním pokeru a ne o no-limitním, který znáš a máš na mysli ty.
Pak ta jeho výzva byla určena konkrétnímu hráči, u kterého si myslí, že je to pro něj výhodné. Nebyla míněna pro kohokoliv a už vůbec ne morálně či dokonce právně vymahatelná. Navíc by mu jednoduše stačilo trvat na tom, že to musím odehrát na Unibetu, kde bych s tím měl problémy a potřeboval bych tam i štěstí.
Každopádně je pořádný rozdíl mezi Pokerstars a Unibetem, na Unibetu by to Boku IMO rozhodně nedal. PS má daleko lepší traffic a SW, takže je tam multitablení a vůbec hra mnohem jednodušší, než na Unibetu - aspoň podle mých zkušeností.
M0RGAN
smrdarum 08.04.2010 14:31:25
M0RGAN 08.04.2010 14:14:19: Tak co se týče těch turnajů, já s tím bankroll managementem prostě nesouhlasím. Tedy v případě, že challenge hráč bere opravdu vážně a nepokouší se prostě "něco trefit" a mít to co nejrychleji, což nevím, jestli byl či nebyl tenhle případ. Myslím si, že je to ale o názoru, třeba máte pravdu vy. Mně to adekvátní k BR 50 dolarů nepřijde. S tím limitním/nelimitním pokerem se omlouvám, to jsem vážně přehlédl.

K výzvě admina - já nemám ambice něco morálně vymáhat, je mi to předně úplně jedno :-). Jen mi přišlo lehce nefér pokoušet se někoho usadit výzvou na challenge s tak totálně nevýhodnými odds, a po nabídce, která byla relativně fér, v podstatě bez komentáře vycouvat. Přišlo mi to jako trochu uražená snaha někoho setřít ve stylu "tak se ukaž, srabe, jestli jsi lepší než on".

K SW a trafficu Unibetu se nevyjadřuju, protože o tom nemám ani páru. Kromě rozdílu mezi hernami je ale každopádně taky rozdíl mezi 1000 a 10000 dolary a 5 a 50 dolary ;-). Já nechtěl srovnávat nesrovnatelné - výkony hráčů naprosto odlišné úrovně, navíc v různých hernách. Jen jsem chtěl poukázat na to, jak působí věta "...už nyní je totiž jasné, že Jarda je prvním CZ/SK hráčem, kterému se to podařilo, a pokud víme, teprve druhým na světě.". Já její význam i kontext samozřejmě chápu a není třeba ho tady dál zdůrazňovat, ale prostě se mi zdá její vyznění i přes to neadekvátní odvedenému výkonu. Už formulace "druhým na světě, kterému se to podařilo" mi zní, jako by cílem všech profesionálních hráčů bylo trefit challenge na Unibetu. Kolik lidí se o to vůbec pokoušelo?
smrdarum
M0RGAN 08.04.2010 15:08:43
SMRDARUM 08.04.2010 14:31:25: Ta challenge je oficiální (to není, že kdokoliv má hotrun, tak ho zpětně takhle ohlásí), bylo vybráno pár zkušených hráčů, kteří se o to pokoušeli. Pokud se nepletu, tak v Česku už podruhé, poprvé se to nepovedlo nikomu, teď jenom Jardovi. A ta challenge proběhla v mnoha zemích světa a Jarda je teprve druhý, kdo ji dal. O tom to celé je. Do příští challenge mají být otevřené kvalifikace, tak si to můžeš zkusit taky, jestli myslíš, že je to easy ;-)
M0RGAN
smrdarum 08.04.2010 15:19:30
No, poslední koment - netvrdím, že je to easy. Jen říkám, že velice podobná věc se povedla už mnoha lidem, a to jakkoliv to je, nebo není těžké. Nevím, jaké hráče a kolik světového formátu tedy Unibet oslovil..... Tudíž se mi oslavný tón článku nezdál (jako pár ostatním zde pranýřovaným lidem) úplně přiměřený.

A co se týče mně, já zcela otevřeně říkám, že si nemyslím, že bych to teď dal. To se ale přece nevylučuje s tím, co píšu :-).
smrdarum
M0RGAN 08.04.2010 15:35:47
SMRDARUM 08.04.2010 15:19:30: Taky ve fotbale dokážu trefit šibenici ze třiceti metrů, což ale neznamená, že bych dokázal hrát v Lize Mistrů a dát takový gól tam.
M0RGAN
hetfly89 09.04.2010 15:23:13
Ja sem udělal z $10 $1300 na Walker poker a teď nedávno z $50 $1400 na Pokerstars...
Gratuju :) taky se o mě články nepíšou.
Oboje se povedlo do měsíce.
hetfly89
Gravity 09.04.2010 17:27:15
vy ste snad natvrdly, pouziju ten fotbal jak psal M0RGAN... na treninku dokazes trefit treba presne tu sibenici, ale v zapase, kde te sledujou(jakoze v ty soutezni challenge) se ti to nepovede.. a to je ten rozdil...
Gravity
marekheinz 09.04.2010 20:00:49
Myslim, ze vetsina lidi pointu ty challenge pochopila i bez pouziti absurdnich analogii :)
marekheinz
maXX 09.04.2010 20:26:06
A ti, kteri to nepochopili, zrejme nepochopi ani nejake analogie :)
maXX
 
Vyhledávání:

Hrajte s Pokermanem

Expres zprávy

Aktuální turnajový žebříček


 PořadíJméno/Nick     Body
  1.silvinka082505.04   
  2.CnHaze2349.17   
  3.scoreryyy826.39   
  4.FRDJ122783.81   
  5.Callaway92594.36   

Dnešní live turnaje

  ČasCasinoHraTypBuy-InGTDInfo   
   16:00ConcordNLHEFO350     
   19:00JihlavaNLHE2R20015000     
   19:00U. HradištěNLHE1R400+10050000     
   19:00ShowdownNLHEFO800+10050k     
   19:00ConcordNLHEFO40025000     
   19:00HodonínNLHE2R200+5010 000     
   19:00OstravaNLHEFO30015000     
   20:00Kajot PHANLHEFO60030k