Hlavními postavami minulé neděle jsou Luke "Bdbeatslayer" Vrabel a Jimmy "zeurrr" Jonker

Stěžejní událostí minulé turnajové neděle byly boje ve výročním díle největšího pravidelného online turnaje Sunday Million, který při standardním buy-inu $215 nabídl ohromující garanci v hodnotě $5.000.000. Historický díl vlajkové lodi herny PokerStars je i několik dní po svém skončení jedním z hlavních témat pokerových diskuzí. Více než o celkovém vítězi Luku "Bdbeatslayer" Vrabelovi se však mluví o jiném z finalistů - Nizozemci Jimmym "zeurrr" Jonkerovi, jenž se umístil na šestém místě.

Rekordní Sunday Million a převážně českou stopu v něm jsme si sice připomněli v našem úterním picblogu, ale byla by jistě škoda se k němu nevrátit i v našem pravidelném shrnutí nedělního dění. Výročního dílu se zúčastnilo celkem 59.128 hráčů a při buy-inu $215 se prizepool turnaje vyšplhal až na dechberoucích $11.825.600. Čísla hovoří jasnou řečí - byli jsme svědky druhého největšího turnaje online historie. Primát stále drží loňský Main Event World Championship of Online Poker, kde byl výsledný prizepool ještě o zhruba $400.000 vyšší. Majitelem nejvyšší výhry v dějinách online pokeru se tehdy stal Američan Tyson "POTTERPOKER" Marks. Za překonání 2.443 hráčů obdržel obří výhru ve výši $2.278.097.

Této částce se ale žádný z hráčů finálového stolu nedělního SM ani zdaleka nepřiblížil, protože výsledná výplatní struktura vznikla na základě dealu posledních devíti hráčů. Nejlépe z dohody vyšel hráč s nickem "wrzr123" a radovat se tak mohl z $844.209. V následné dohrávce se nejvíce dařilo nejznámějšímu hráči u finálového stolu Luku "Bdbeatslayer" Vrabelovi, jenž kromě $671.093 získal také klíčky k zbrusu novému Lamborghini Gallardo LP560-4.

Pokerovými fóry v současných chvílích otřásá skandál točící se okolo dalšího z finalistů. Nizozemec Jimmy "zeurrr" Jonker proměnil svou počáteční dvoudolarovou investici v $518.402, ale nyní mu reálně hrozí, že o svoji výhru přijde. Jak je to možné? Podle holandského zástupce herny Pokerstars Simona Keijzera se Jonker dopustil závažného přestupku proti pravidlům herny, když při zakládání svého účtu uvedl falešné datum narození. Jonker je totiž zaregistrovaný jako devatenáctiletý, přičemž jeho skutečný věk je 17 let. V podmínkách herny je přitom uvedeno, že osobám mladším 18 let věku není hra povolena. Podle Keijzera tak hráč nemá na vyhranou sumu žádný nárok.

S podezřením poprvé přišel druhý největší nizozemský deník Algemeen Dagblad. Jeho novináři se pokusili Jimmyho Jonkera kontaktovat s žádostí o rozhovor v domnění, že právě on je finalistou turnaje. K tomuto předpokladu je dovedl fakt, že hráč informoval o svém postupu v turnaji na internetových fórech pod nickem "Jiminho3" a několik dalších vodítek, jako například statusy na sociálních sítích. Telefon však zvedl otec Jimmyho, sedmačtyřicetiletý Jos Jonker, jenž tvrdil, že turnaj odehrál on. Když však odmítl novinářům odpovědět na jakékoliv otázky týkající se jeho hry a postupu turnajem, ihned jim došlo, že něco není v pořádku.

O dalším vývoji této kauzy vás budeme nadále informovat.

PokerStars Sunday Million 5th Anniversary
Prize Pool: $11.825.600
Počet hráčů: 59.128

Pořadí Jméno Odměna
1. Luke “Bdbeatslayer” Vrabel $671.093.81 a Lamborghini Gallardo
2. sheppyshape $465.647,02
3. wrzr123 $844.209,87
4. guccyka $411.090,13
5. Syndrome1977 $799.842,09
6. Jimmy "zeurrr" Jonker $518.402,33
7. nhar818 $441.541,06
8. Jan10004 $311.023,33
9. Battmeister $263.888,06

V prestižním PokerStars $215 rebuyi předvedl svoji extratřídu Uruguayec Fabrizio "SixthSenSe19" Gonzalez. Hráčským polem nabitým tím nejlepším, co online scéna nabízí, si proklestil cestu na první místo. Jen o týden dříve přitom ve stejném turnaji skončil druhý. Dohromady mají tyto výsledky hodnotu $68.558.

Ve velkém $109 rebuyi se ukázal Čech Dušan Valenta, který bral za páté místo $28.607,25. Za sebou nechal například druhého z loňského $10.000 PL Holdem šampionátu konaného v rámci WSOP Matta Marafiotiho ($381.507), Jima "reelhugefish" Gilberta nebo Elia "smokrokflock" Foxe.

Shrnutí dalších nedělních výsledků

PokerStars Sunday Warm-Up
Prize Pool: $1.230.800
Počet hráčů: 6.154

1. FlipFlopUK - $187.207.92
2. Legadzo - $138.465.00
3. Thilde_123 - $98.464.00
4. sameenisffat - $67.694.00
5. dmitch442 - $51.693.60
6. boris.bee - $39.385.60
7. RyanEric1 - $27.077.60
8. winstpakker - $14.769.60
9. SmokerGri - $9.538.70

Další ITM umístění známých hráčů: Michael “reef2287” Grasewicz (25.), Anthony “wwwBTHEREcom” Gregg (26.), Matt “Ch0ppy” Kay (30.) Bryn Kenney (33.), Nicolas “Nocturnick” Leger (39.), Carder “+ to theEV!” England (45.)

PokerStars Sunday 500
Prize Pool: $766.000
Počet hráčů: 1.532

1. ManiacRazor - $122.560,00
2. Greenstone25 - $91.920,00
3. SaU_KRIS- $68.940,00
4. Yurec1707 - $50.364,50
5. Brandon “AreTheseUtz” Hall - $36.385,00
6. Antonio7 - $28.342,00
7. Bruuut79 - $20.682,00
8. fold_em_sho_7 - $13.405,00
9. Seanlawn - $7.660,00

Další ITM umístění známých hráčů: Michael “YrrsiNN” Huber (13.), Daniel “w00ki3z.” Cates (14.), Evan “PURPLE”K”99 Parkes (19.), Alex “msusyr24” Carr (20.), Robert “who’s bad” Mizrachi (21.), Mark “RenRad01” Darner (23.), Elio “smokrokflock” Fox (24.), Randal “RandALLin” Flowers (36.), Brett “get crunk” Richey (39.), Justin “ZeeJustin” Bonomo (45.)

PokerStars Sunday Second Chance
Prize Pool: $448.600
Počet hráčů: 2.243

1. call110 - $76.262,00
2. Jonathan “MONSTER_DONG” Karamalikis - $57.420,80
3. savveides2 - $42.841,30
4. TFerrara - $31,402.00
5. Javier “El_Canonero” Dominguez - $22.430,00
6. Faraz “The-Toilet 0” Jaka - $17.944,00
7. Thomas “BMH v.237” Rau - $13.458,00
8. mad_gambl3r - $8.972,00
9. Aaron “JeanGrae” McCready - $6.280,40

Další ITM umístění známých hráčů: Hiran “hustla16” Patel (13.), Kyle “weekesy333” Weekes (14.), Annette “Annette_15” Obrestad (15.), Vladimir “VLs85s” Vorobiev (17.), Bryan “theczar19” Piccioli (19.), Carter “devinr12” Gill (42.), Juan Carlos “PrtyPsux” Alvarado (44.)

PokerStars Sunday $215 $150k Guaranteed
Prize Pool: $213.000
Počet hráčů: 310

1. Fabrizio "SixthSenSe19" Gonzalez - $43.665
2. Hafiz "hafizzle" Khan - $31.950
3. Tony "DrunkPPlaya" Gargano - $24.069
4. Elysium27 - $18.105
5. hdjgkfkgsdl - $12.567
6. JBT449 - $9.585
7. Laurence "rivermanl" Houhgton - $7.455
8. Steve "stevie444" Chidwick - $5.325
9. papain7 - $3.728

PokerStars $109+R NL Hold'em ($300K Guaranteed)
Buy-in: $100+$9
Prize Pool: $544.900
Počet hráčů: 1.527  

1. GabrielMoyaa - $98.299,96
2. alando44 - $71.109,45
3. Pkr_b777 - $54.490
4. Houtenaar-$40.867,50
5. Dušan "nasud 11" Valenta - $28.607,25
6. Matt "ADZ124" Marafioti - $23.158,25
7. hummylun - $17.709,25
8. Jim "reelhugefish" Gilbert - $12.260,25
9. Elio "smokrokflock" Fox - $7.628,60

Full Tilt Poker $1.500.000 Guarantee
Prize Pool: $3.272.400
Počet hráčů: 16.362

*1. BriALLIN - $411.700,00
*2. Pocket Plus - $406.400,00
3. backin200 - $229.068,00
4. Alex “garage13” Dickinson - $163.620,00
5. boujer - $114.534,00
6. Steve “StevoL_7” Leonard - $85.082,40
7. Martin “DrGiggy” Giguere - $61.553,84
8. Sean “metfan4590” Ripp - $45.159,12
9. SCF187 - $32.069,52

* heads-up deal

Další ITM umístění známých hráčů: Anthony “BtCh I MiTe Be” Bruno (25.), Michael “tuna_fish_tank” Stroh (26.), Grayson “The_Dean221” Nichols (28.), Shawn “jordankickz” Busse (29.)

Full Tilt Poker Sunday Brawl
Prize Pool: $672.400
Počet hráčů: 3.362

1. GulahPapyrus - $134.480,00
2. Kopek3 - $86.067,20
3. mrkrinkle773 - $63.878,00
4. eriahm - $47.740,40
5. Goatman2121 - $33.620,00
6. bobloblaw2012 - $22.189,20
7. Bennybunny18 - $14.792,80
8. DaKilla7777 - $10.086,00
9. Bootle1 - $7.396,40

Další ITM umístění známých hráčů: Daniel “All4non” Drescher (11.), Chris “MrDoggy” Klodnicki (13.), Jason “Mr Perfekt” Deutch (18.), Thomas “ChuckSty” Rau (20.), Griffin “Flush_Entity” Benger (21.), Jordan “Jymaster11” Young (23.), Erica Schoenberg (26.), Allan “Sifosis” Baekke (29.), Benson “PrishChips31” Nikkerson (42.)

Full Tilt Poker Sunday Mulligan
Prize Pool: $256.000
Počet hráčů: 1.280

1. Mclean “PureProfitFour” Karr - $56.320,00
2. kid_bramm - $35.840,00
3. knickadam55 - $25.920,00
4. MrMawcus - $20.800,00
5. Yoghii - $15.692,80
6. David “muckducks” Cairns - $11.520,00
7. 1stAir - $7.424,00
8. DownByDaBridge - $5.376,00
9. Alex “Awice” Wice - $3.840,00


Share |
11.3.2011 | Autor: Filip Novák

Přidat komentář - celkem: 88

Pokud se chcete zapojit do diskuze, musíte být přihlášeni.
Přihlásit se můžete zde.
Nohyhovina 11.03.2011 10:10:06
kdyz je holt někdo tak blbej, ze ani neni schopen hrat na jméno a datum narození napriklad svého otce, tak si tyhle penize snad ani nezaslouzi......
Nohyhovina
H5Q 11.03.2011 10:38:00
Vlozit a prohrast muzete cokoliv..Je jedno kolik vam je let...Kdyz vyhrajete zacne to herna resit...hnus
H5Q
Many 11.03.2011 11:05:00
H5Q 11.03.2011 10:38:00: založil si učet na kterem uvedl že je mu 19 let takže jak jako že mu bylo mín ? herna nekontroluje co deposituješ nebo chceš aby jsi týden posilal doklady atd když si chceš depositnout 10 dlaru? panebože... furt to stejne mluvite
Many
Many 11.03.2011 11:05:49
NOHYHOVINA 11.03.2011 10:10:06: jo když mi bylo mín taky jsem dělal na otce učty ale taky jsem použival jeho udaje ...
Many
Landys 11.03.2011 11:11:28
Pisou tady o nejakym holandanovi, kteryho stejne nikdo nezna..myslim, si ze za zminku urcite stoji i umisteni nejlepsiho cecha s nickem Yoshi1233,ktery se umistil na 20.miste a ziskal 13.008 $,z tolika lidi si myslim, ze je to uspech...gratulace:)
Landys
inf  11.03.2011 11:17:09
inf
Radekparek 11.03.2011 11:18:48
LANDYS 11.03.2011 11:11:28: proboha zamyslete se vždycky než veřejně vypustíte nějaký blábol, o češích v SM vyšel dokonce celý picblog, kde jsou vyfocené screeny jednotlivých hand
Radekparek
p1kes 11.03.2011 11:29:16
Tak ten Zeurrr musí být bez pardonu fakt hloupej.. Hraje na účtě s falešnýma údajema - (už toto je úlet), a pak když postupuje takovým turnajem, tak o tom ještě informuje všechny okolo na pokerových fórech a na FB? WTF? Když vím že sem v tom tak trochu ilegálně, tak snad hraju, ale hlavně držím hubu!!! Jako jesi 17-letýmu klukovi seberou téměř 10 mega, tak je to fakt chudák, ale vyloženě si o to řekl..
p1kes
HelliAA 11.03.2011 11:44:28
jj Yoshi1233 se toho nebál.Holt si naběhnul se 72 do kingů. Každopádně obdiv a gratulace ::U
HelliAA
Axiss 11.03.2011 12:13:31
P1KES 11.03.2011 11:29:16: Chudák je ten, kdo přijde o střechu nad hlavou, přijde o rodinu a podobně. Ne tenhle kluk. Pro něj je to do života řekl bych i lepší, že nedostane takhle něco rychle skoro zadarmo. O nic vlastně nepřišel, je na tom stejně, jako předtím. Má počítač, internet, špatně se asi nemá a ani mít nebude.
Axiss
jambator 11.03.2011 12:14:02
a co se stane s temi penezi? je to celkem ranec. ja myslim ze to bude jeste zajimavy. me osobne by se totiz vubec nelibilo kdyby me z turnaje kde muzu vyhrat 1.6 mega vyradi hrac ktery tam vubec nema co delat. vsichni hraci ktere vyradil to klidne mohli vyhrat. jsem zvedavy co pokerstari vymysli ::D
jambator
Proletar 11.03.2011 12:17:16
AXISS 11.03.2011 12:13:31: Bych chtěl vidět tebe ty chytráku, kdyby ti uteklo 10 míčů pod rukama a tohle ti někdo řekl.. tak ho zabiješ na místě ..
Proletar
maroscz 11.03.2011 12:25:05
JAMBATOR 11.03.2011 12:14:02: Standardně se výhry posouvají o jednu příčku. Zde je problém s dealem, ale některé rozumné návrhy se již objevily. Např. 10. bere $263K, zbytek se dělí rovným dílem mezi hráče na FT.
maroscz
Stranger 11.03.2011 12:34:53
AXISS 11.03.2011 12:13:31: Jasne Axissi, o nic nepřišel, může být dál spokojenej, má přece počítač a internet, lol pls nehul to předtím než píšeš na veřejný fora.
Stranger
hardonesCZE 11.03.2011 12:38:09
jezis vyste zas vsichni chytry.. pochybuju ze kdyz si zakladal ucet a depozitnul nejakejch 200czk, tak premejslel nad tim ze vyhraje takovej ranec
hardonesCZE
Axiss 11.03.2011 12:43:02
PROLETAR 11.03.2011 12:17:16: STRANGER 11.03.2011 12:34:53: Kluci, peníze nejsou to nejdůležitější v životě, jak si asi myslíte. Lidi co chtějí podvodem, rychle a bez práce zbohatnout, ty já prostě neuznávám.
Axiss
Stranger 11.03.2011 12:49:43
AXISS 11.03.2011 12:43:02: tak to nevim proč chodíš na pokerový weby protože tady se o to snažíme všichni a o tom poker je ;)
Stranger
Proletar 11.03.2011 12:58:24
AXISS 11.03.2011 12:43:02: pokud ti přijde vyhrát 10 míču za to že porazíš 59K lidí jako podvod tak gratuluju :-D
Proletar
Radekparek 11.03.2011 13:03:58
AXISS 11.03.2011 12:43:02: on ty peníze vyhrál podvodem? kde ten podvod vidíš?
Radekparek
Machala 11.03.2011 13:05:52
Machala
Proletar 11.03.2011 13:07:27
Podle mě si tady z nás Axiss dělá prdelky :-D
Proletar
ddt 11.03.2011 13:14:17
porusil platne podminky tak by nemel dostat nic tecka
ddt
antypman 11.03.2011 13:15:55
ja bych mu je nechal.......
antypman
Radekparek 11.03.2011 13:31:36
obv je úplně jedno jestli mu je chce někdo nechat nebo ne, o tom že porušil podmínky není pochyb, stejně jako není pochyb o tom, že to co udělal NENÍ podvod
Radekparek
hahaufail 11.03.2011 13:32:55
Diskuze jak stehno
hahaufail
kyssling 11.03.2011 13:43:56
Nemají na výběr, než mu to sebrat. Byl by to jinak precedens nad kterým by se každý později vozil ...
kyssling
majky666 11.03.2011 14:17:02
RADEKPAREK 11.03.2011 13:31:36: podvod= úmyslný uvedení někoho v omyl za účelem nějakýho zisku,výhody. Lhaní o věku (uvedení falešnýho data narození) herně je teda co? Podvod. Dobře mu tak.
majky666
majky666 11.03.2011 14:17:44
MAJKY666 11.03.2011 14:17:02: Proto by mu neměli dát ani cent.
majky666
Radekparek 11.03.2011 14:20:29
MAJKY666 11.03.2011 14:17:02: tak tohle se podvodu podobá asi tak jako jízda bez řidičáku...
Radekparek
klos 11.03.2011 14:32:19
V 17 prijit o takovej ranec jenom kvuli tomu,ze nedrzel hubu a chlubil se tim kde mohl? ::D Kdyby ty udaje aspon napsal na toho otce...ten si musi hrozne nadavat,nechtel bych bejt v jeho kuzi ::D
klos
ersvob 11.03.2011 14:59:47
co to dát mě ::V ... aby už se o tom nikdo nebavil
ersvob
Hopsalek 11.03.2011 15:36:12
RADEKPAREK 11.03.2011 13:31:36: tak podvod to samzorejme je...ale zjevne ti to neni mozno vysvetlit:-)))

STRANGER 11.03.2011 12:49:43: Vsichni? Ja treba povazuju poker jen za zabavu, nikoli za zdroj penez, takze vsichni zjevne ne:-)))
Hopsalek
FISHonFORK 11.03.2011 15:50:43
HOPSALEK 11.03.2011 15:36:12: Samozřejmě, že to není podvod. Je to porušení pravidel herny, ale dle mě se taky nejedná o podvod. Podvod by to byl kdyby někomu, nastala nějaká škoda, ale zde nikomu primárně žádá škoda nenastala, pokud tedy nezačneme spekulovat nad tím, že kdyby nehrál mohl turnaj dopadnout jinak a škodní jsou tak všichni zúčastnění hráči.

tím nechci říct že by mu měli výhru vyplatit. Samozřejmě že ne a ani nemůžou, protože by udělali škodu sobě. Spíš by mě zajímalo co s těma 500 mega udělají - protože dle mě y bylo nefér kdyby si je herna nechala. Další věc, která mě napadá je to, že díky této kauze nastanou problémy s ověřováním registrací, výplat ( známé z menších heren), začne posílání občanek, výpisů z účtů, kreditek...což doposud vetšinou na PS nebylo třeba. Protože se media začnou zabývat tím, jak je možné, že na PS může hrát nezletilý o miliony a pravděpodobně není jediný a jak se to kontroluje - obv. nejde o to ze vyhrál, ale o to že turnaj vůbec hrál...
FISHonFORK
FISHonFORK 11.03.2011 15:51:21
FISHONFORK 11.03.2011 15:50:43: 500 dolarama:-)
FISHonFORK
Hopsalek 11.03.2011 15:58:49
FISHONFORK 11.03.2011 15:50:43: citace, co je podvod...

1) Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

Ano obohatil se, ano zamlcel a ano zpusobil skodu na majetku ostatnich hracu, protoze ziskal podil na vyhre, ackoli k ziskani podobneho podilu nebyl diky svemu veku opravnen...

Mam pocit ze nekde mluvili o tom, ze 10ty dostane stejne jako ten co skoncil devaty a zbytek rozdeli mezi zbytek FT ve stejnem pomeru jako byly vyplacene vyhry...
Hopsalek
Hopsalek 11.03.2011 16:02:54
HOPSALEK 11.03.2011 15:58:49: saozrejeme se jedna o definici podleceskeho prava a samozrejme nezpochybnuju, ze pravnik od pravnika a soud od soudu si to kazdy bude vykladat jinak...:-)) Ale ja to jako podvod vnimam...i kdyz chapu ze 17 letej parchant ( a nejen on) si muze jen obtizne uvedomit mozne dosahy sveho cinu...
Hopsalek
Capy 11.03.2011 16:03:54
hraci si najdu sukromny email: tournament has been cancelled, all buy in will be refunded, thanks to zeurrr:)

ale teraz vazne, uz ten jeho nick posobi detsky, chce sa podobat na durrrr, 40tnik by si tam dal nieco ine.. ale to su len moje spekulacie
Capy
DafliCZ 11.03.2011 16:04:40
LOL Jeslti mu ty penize nevyplatej tak sou to fakt mrdky... Deposit jim nevadi, ale withdraw uz jo ??? tak to naXrat maj si to hlidat hned pri pokusu o prvni deposit.. ja uz provadel asi 5 cashoutu a jeste me nekontrolvali...

jinak Phil Ivey taky hral v kasinech pod falesnym ID a nikomu to dneska nevadi jeste se tim na nakejch webech chlubej...
DafliCZ
qwertz 11.03.2011 16:06:43
Dobre mu tak, nemel by dostat ani cent a tech 500k $ at daji na charitu. S overovanim udaju je mi to celkem fuk, kdyz uz bych vyhral ranec rad se prokazu ze uz davno nejsem pubertak (jako polovina pokermana :) no flame). A vseobecne si myslim ze minimalne 5 - 10 % procent hracu neni plnoletych a hraji na profily rodicu nebo na uplne smyslene profily.
qwertz
FISHonFORK 11.03.2011 16:16:45
HOPSALEK 11.03.2011 15:58:49: Mno to jo ale to, že mu je 17. a že to neuvedl při registraci nikomu škodu neudělalo... Je úplně jedno kolik v turnaji vyhrál o to vůbec nejde.

Já být jeho rodiči, tak zažaluji hernu, že jejich synovi, díky nedůsledné kontrole při registraci, umožnili hrát a vkládat do hry peníze. Jako třešničku bych uvedl, že má díky nevyplacené výhře psychické problémy a že je pravděpodobně díky hraní na PS, závislí na hazardu, protože není jako nezletilý chlapec,schopen posoudit rizika spojená s hraním pokeru a hraním si závislost na hazardních hrách přivodil.
FISHonFORK
Capy 11.03.2011 16:17:46
uz som ti poslal, poprosim ale vratit 500, dakujem:) (ale neposielajte vsetci:)
Capy
hedysta 11.03.2011 16:29:13
Podle me mu peníze PS proplatí. A využijou to jako dobrou propagaci..

Nedávno jsem tady četl taky,že někdo na Full tiltu měl nekdo dva nicky a taky mu to dali. Porušení jako porušení. Udělali by si zbytečně špatnou reklamu.. ::U
hedysta
Hopsalek 11.03.2011 16:42:05
FISHONFORK 11.03.2011 16:16:45: no nemyslim si ze to takhle uplne funguje...ale to uz by byla zalezitost pravniku:-)))

ale zazalovat hernu samozrejme muzou:-)))

On je to opruz jeste z jednoho duvodu...ve statech se bojuej za legalizaci online pokeru, pripadne rozhodnuti rozhodnuti ovlivni vnimani pokeru v rade dalsich zemi a tohle bude pro odpurce legalizace argument jako svine:-////
Hopsalek
Hopsalek 11.03.2011 16:42:53
HEDYSTA 11.03.2011 16:29:13: z tohohle podle me NEJDE udelat positivni propagace, ale rad se necham poucit jak si ji predstavujes...
Hopsalek
hedysta 11.03.2011 17:08:02
HOPSALEK 11.03.2011 16:42:53:

Co hned vyjíždíš ::) Oni nemají moc na výběr. když mu to nechají - podporujou mladiství, když seberou jsou to hned svině ::) Ale je mi to vcelku jedno,jen jsem chtel napsat co si myslím ::;
hedysta
Stranger 11.03.2011 17:31:12
HOPSALEK 11.03.2011 15:36:12: lol tak jasně, stejně jako je určitý procento vrahů, určitý procento lidí pracuje v MC donaldu tak určitý procento má poker jako zábavu a vůbec ale vůbec netoužej vyhrát peníze co jim třeba změněj život ;) gl
Stranger
Radekparek 11.03.2011 18:09:13
HOPSALEK 11.03.2011 15:58:49: LOL, no hezky jsi to opsal ze zákona, ale když se s něčím podobným chceš ohánět, tak by jsi měl alespon trochu vědět co to znamená a jak se to vykládá...a ne to střelit od boku styl novinky.cz

Tady prostě škoda nikomu nezvnikla...a i pokud by nějaká škoda vznikla, tak musí vzniknout zapříčiněním toho kluka....což už vůbec v tomhle nedává smysl....

To s tou žalobou proti PS je absurdní, ale...právně to dává smysl, ať si říká PS cokoliv tak pochybení je pouze na jejich straně (když budou policajti kontrolovat casino a bude tam hrát nezletilý...bude potrestán nezletilý za podvod nebo dostane casino pokutu?).

Je třeba vědět co je podvod a jaké jednání se pod něj dá podřadit
Radekparek
majky666 11.03.2011 18:12:00
STRANGER 11.03.2011 17:31:12: Možná je to pro tebe těžký pochopit,ale je to tak. Někteří z nás hrají poker čistě pro zábavu (včetně mě) a pokud z toho bude nějakej dolar navíc,je to takovej malej bonus,třešnička na dortu.
majky666
majky666 11.03.2011 18:13:09
MAJKY666 11.03.2011 18:12:00: A nemusí to bejt zrovna vítěztví v ME WSOP nebo výhra v SM.
majky666
SvenMat 11.03.2011 18:44:04
Založení účtu v herně je závazný právní úkon. Vzniká mezi Vámi smluvní vztah a tudíž když jedna strana nesplňuje podmínky smlouvy a při uzavření uvedla nepravdivé údaje a to evidentně záměrně, pak smí protistrana považovat takové jednání za protiprávní. Smlouva se tím stává neplatnou, stejně jako jakákoli plnění.
Jednání toho hráče je skutečně na hranici podvodu, protože úmyslně uvedl nepravdivé údaje a tímto konáním mohl a jak se ukázalo později získat finační prospěch.
Možná, že je spousta lidí zvyklá při uzavírání smluv lhát, ale to přece normální není, Nebo ano ?
SvenMat
FISHonFORK 11.03.2011 18:47:47
RADEKPAREK 11.03.2011 18:09:13: Je vidět že na věc máme podobný pohled. Bohužel se obávám, že kauza výplaty peněz bude nakonec vedlejší a stejně je víceméně jasné, že si PS nemůžou výplatu dovolit, protože by tím ohrozili svůj super byznys. Spíše se bojím dalšího haló kolem pokeru, které může vést k většímu dohledu nad hráči, primárně odůvodněného potřebou sledovat mladistvé a odstranit jejich styk s hazardním prostředím - později se to přelije na sledování účtů všech hráčů se zjištěním kolik peněz uniká - zdanění výher...Momentálně je poker na internetu pro dobré hráče extra neprůhledný byznys. Nehledě, že tato kauza může být dalším argumentem pro zrušení pokeru hazardu na internetu (včetně pokeru)
FISHonFORK
ddt 11.03.2011 18:53:58
radekparek-prijde mi ze nechapes jednu podstatnou vec a to ze uz pri vyplnovanim registrace musel lhat o svem veku cily podvadet a tim je snad vse receno.penize by vyplaceny byt nemely pac nesplnil podminky pro registraci a je jen dobre ze se tohle stalo aspon ted po tom pujdou a budou resit i vicerouctu atd.
ddt
SvenMat 11.03.2011 18:54:26
FISHONFORK 11.03.2011 18:47:47:
Na ruzné aktivity existují nějaké věkové limity. Do kasina na turnaj vas taky nepusti, dokud vam neni 18. Online poker je misto, kde muze hrat kazdy, staci, kdyz zalze o svem veku.
Já vím, že v tomto případě je 17 skoro 18, ale obecne receno, net je misto, kde si muze treba 12lety koupit skotskou a nechat si ji zaslat na dobirku.
SvenMat
panvlacek 11.03.2011 18:55:56
co se tyce definice podvodu dle ceskych pravnich norem - ano kolega ji citoval spravne, ale prehledl smysl, dulezita je prave ta pricinnost ... zamlci nebo uvede v omyl A TIM se obohati......dotycny hrac zamlcel svuj vek, ale samotnym timto konanim nedoslo k obohaceni, ....on vyhral diky tomu ze dobre hral, zamlceny vek mu pouze umoznil hrat....jediny spravny zaver tedy je, ze se podvodu nedopustil a byl by dle cesk. TRESTNIHO práva nevinny. Ted se podivejme na vec z hlediska civilniho prava - souhlasem s obchodnimi podminkami Pokerstars dotycny potvrdil, ze porusenim techto podminek ztraci narok na vyhru....coz se tady jednoznacne stalo. Netusim jak to bude herna resit, ale faktem je, ze neplnolety hrac nema na vyhru narok, coz zaroven neznamena, ze mu ji nebo cast vyhry nenechaji, jen ciste zalezi na herne.
panvlacek
FISHonFORK 11.03.2011 18:56:47
SVENMAT 11.03.2011 18:44:04: Mno on by, jako mladiství s PS žádnou smlouvu uzavírat neměl, a PS by si měli při uzavírání smlouvy ověřit to jestli je mladiství k tomuto oprávněn.

Podobně, jako v hospodách si před tím než někomu nalejou mají ověřit jestli je oprávněn k tomu požívat alkohol.
FISHonFORK
FISHonFORK 11.03.2011 18:57:51
DDT 11.03.2011 18:53:58: Nikdo taky neříká že mu mají peníze vyplatit, jen říkáme že se nejedná o podvod
FISHonFORK
SvenMat 11.03.2011 18:58:06
FISHONFORK 11.03.2011 18:56:47:
A jak si herna může ověřit věk ? Musí se spolehnout na to, že registrující uvádí pravidvé údaje.
SvenMat
ddt 11.03.2011 19:00:03
uvedl zamerne nepravdive udaje je to stejne jako kdyz jdes zadat o uver do banky ::N
ddt
SvenMat 11.03.2011 19:03:21
PANVLACEK 11.03.2011 18:55:56:
Trochu právnická diskuse. Podvodné jednání se posuzuje jako celek, takže k finačnímu prospěchu nemusí dojít v okmažiku registrace. Uvedl protistranu v omyl, aby se mohl registrovat do herního systému. Určitě se nergistroval se záměrem prohrát, ale získat, takže "falešnou" registraci chtěl získat finanční prospěch.
SvenMat
FISHonFORK 11.03.2011 19:04:25
PANVLACEK 11.03.2011 18:55:56: A PS mu jí nebudou moct vyplatit, protože by tí pádem podporovali hazard mladistvých - takže z toho plyne:

1. PS nemůžou výhru vyplatit, protože by riskovali zákaz činnosti

2. Mladiství nemá na výhru nárok, protože závažně porušil pravidla herny
FISHonFORK
FISHonFORK 11.03.2011 19:05:38
DDT 11.03.2011 19:00:03: v čem je to stejné?
FISHonFORK
Radekparek 11.03.2011 19:06:53
SVENMAT 11.03.2011 18:44:04: prospěch mohl získat tím že hrál, ne že uvedl nepravdivé údaje - uvedení údajů nezpůsobilo to že vyhrál...nechci aby to působilo nějak arogantně, ale to co píšeš je úplně špatně a naopak, jen namátkou....

jednání nebude protiprávní ale v rozporu se smlouvou (velký rozdíl), smlouva platí dále ve všem, jen má za určitých okolností(pokud to bylo dopředu domluveno)tak může PS odstoupit, a s tím vrácením, záleží podle čeho se smlouva řídí, jestli obchod.zákoník-tak nikoliv, jestli občanský-ano, nicméně tady se to určitě nebude řídit českým právem ::) ...ale o tom by se dalo napsat hodně

FISHONFORK 11.03.2011 18:47:47: je to docela paranoidní,a v něčem i nereálné..... podle mě se všichni neověření hráči začnou kontrolovat a budeš posílat nascanované doklady hned při registraci nebo depositu...pruda...ale...
Radekparek
FISHonFORK 11.03.2011 19:08:24
SVENMAT 11.03.2011 19:03:21: Mno ale to že se do systému registroval pod jiným datem narození mu nepřineslo finanční zisk.
FISHonFORK
SvenMat 11.03.2011 19:09:15
FISHONFORK 11.03.2011 19:05:38:
Třeba když zalžete o výši svých příjmů, abyste vyhověl podmínkám poskytnutí hypotéky. Je to podobná lež za účelem uzavření smluvního vztahů a výhod z něho vyplývajících. Čili podvod.
SvenMat
FISHonFORK 11.03.2011 19:10:20
RADEKPAREK 11.03.2011 19:06:53: Tak kdo hrál i jinde už si tím prošel:-) a je tak trochu připraven. Nicméně když vše zařizujete poprvé je to extra opruz
FISHonFORK
Radekparek 11.03.2011 19:10:37
DDT 11.03.2011 19:00:03: ne,tohle je něco úplně jiného...jako jabka a hrušky
Radekparek
Stranger 11.03.2011 19:13:56
MAJKY666 11.03.2011 18:12:00: jasně a chut vyhrát nějaký pěkný peníze nemáš a jinak ti co ho hrají pro peníze se jím baví taky jen tak pro info
Stranger
ddt 11.03.2011 19:19:13
jak ze je to neco jineho jedna se o smluvni vztah snad ne a nepravdive udaje jsou podvod at se na to koukame z jakehokoliv uhlu
ddt
Radekparek 11.03.2011 19:20:28
SVENMAT 11.03.2011 19:09:15: a to je taky úplně něco jiného.....myslím, že by bylo vhodné,pokud právu ne zrovna rozumím, netvrdit stále zarputile jedno a to samé a argumentovat jednním a tím samým, které právně vůbec nedává smysl a nesouvií spolu
Radekparek
panvlacek 11.03.2011 19:24:12
SVENMAT 11.03.2011 19:03:21: nesouhlasim, opravdu musime hledat pricinnou souvislost mezi jednanim a dusledkem - ten kluk se zaregistroval jako starsi, ale tim jednanim jeste k zadnemu obohaceni nedoslo, on mohl byt zaregistrovany a nehrat, a stale by se dopustel pouze porusenim sml. podminek pokerstars, ale zadneho podvodu - chybi obohaceni. to ze nahodou vyhral a ne maly penize nebylo podvodem ale faktem ze mel schopnosti a stesti - nespravny udaj o veku neni to co ho obohatilo ale co mu umoznilo hrat. samotny vek NEMA VUBEC ZADNY DOPAD NA TO KOLIK VYHRAJE.
panvlacek
SvenMat 11.03.2011 20:03:44
RADEKPAREK 11.03.2011 19:06:53:
Už při registraci mohl dostat vstupní bonus, na který neměl nárok a registrace je taky nutný krok, aby mohl využívat herní systém k získání finačního prospěchu, takže tu regisztraci činil za účelem získání finančního prospěchu.
SvenMat
SvenMat 11.03.2011 20:06:17
PANVLACEK 11.03.2011 19:24:12:
Jenže on se zaregistroval a hrál aniž by splňoval podmínky nutné ke harní. Je to kontinutální proces podvodu, kdy jeden ukon navazuje na druhý.
SvenMat
SvenMat 11.03.2011 20:12:20
PANVLACEK 11.03.2011 19:24:12:
Je to jakoby obelhal casino falešnými údaji o své dospělosti a této neoprávněné registrace využil ke hře v casinu s úmyslem obohatit se čili vyhrát a získat tím finanční prospěch.
SvenMat
maroscz 11.03.2011 20:50:48
Je to porušení T&C. <- to je tečka
Dalšíích 59K lidí to ví, a něco přes 800 z nich už také ví, že to nemůže skončit jinak, než že jim PS doplatí prize money, protože poskočili o jednu příčku. Pokud by tak PS neučinili, budou je žalovat oni. PS mají v rukou neprůstřelné podklady k tomu, aby zdroje na tyto výplaty získala nevyplacením odměny zeurrrovi. Taková jsou fakta. Co kdo udělá nad tento rámec je ve hvězdách.
maroscz
JaBo 11.03.2011 21:08:14
Mozna je to blbost,ale podle me doslo i k neci ujme. Minimalne kazdeho koho zeurrr vyradil cestou na FT, to asi par lidi bylo.
JaBo
JaBo 11.03.2011 21:19:02
A samozrejme vsech lidi na turnajich co hral predtim.
JaBo
Radekparek 11.03.2011 22:33:29
SVENMAT 11.03.2011 20:03:44: bože....je to tak nepochopitelné???

Registruje se aby mohl hrát, hraje aby vyhrál.....jsou tam dva stupně, tudíž se ta příčinná souvislost přeruší a není....

Prostě o tom nemáš ani páru a stejně budeš pořád dokola opakovat to svoje i když je to nesmysl
Radekparek
panvlacek 11.03.2011 22:45:38
Toz naposledy, skutkova podstata podvodu jakozto tr. cinu nebyla naplnena, souhlasim s radekparek, i kdyz bych volil diplomatictejsi slovnik. A jsem liny procitat si smluvni podminky Pokerstars ( nehraju tam ) ale domnivam se, jako nekteri dalsi zde, ze dojde k prerozdeleni tech penez, tak jak kdyby vubec nehral....
panvlacek
SvenMat 11.03.2011 23:04:56
RADEKPAREK 11.03.2011 22:33:29:
Radku Párku, tvá argumentace je stejně urputná, jako ta moje. Rozděluješ tu uměle dva úkony, které spolu úzce souvisí a samostatně nemají žádný význam. Registrace a hraní. Registrace, jako samostatný akt nemá žádné opodstatnění, takže je v tomto smyslu začátkem hraní. A hrát nelze bez registrace. Jsou to tedy spojené nádoby.
Takže záměr dotyčného nebylo se na pokerstars registrovat, ale na pokerstars hrát a vyhrát. Takže podvod s falešným věkem při registraci spočíval v záměru stát se neoprávněně hráčem na pokerstars a neoprávněně získat výhody hráče pokerstars tj. hrát a vyhrát. .
Je to podobné, jako když někdo o sobě prohlásí, že je JUDr.a diplom nemá. Podvod začíná tam, kde dotyčný jedná podvodně s úmyslem získat pro sebe z toho plynoucí výhody.
SvenMat
SvenMat 11.03.2011 23:32:55
A zde je to, jak to vidí T&S, paragraf 5.9, kde se hovoří o "podvodném chováníí" . Pokud dojde k soudnímu jednání, bude PS konání hráče určitě prezentovat ve smyslu uvedeného dokumentu jako podvodné chování
----------
Furthermore, the Terms of Service state what actions PokerStars can take if it finds that a player on the site is in violation. Under Clause 5.9, which addresses what PokerStars calls “fraudulent behavior,” it states, “PokerStars shall be entitled to take such action as it sees fit, including, but not limited to: immediately blocking a User’s access to the Service; terminating a User’s account with PokerStars; seizing the funds within a User’s account; disclosing such information (including the identity of the User) to financial institutions, relevant authorities, and/or any person or entity that has the legal right to such information; and/or taking legal action against a User.”
SvenMat
panvlacek 11.03.2011 23:57:34
SVENMAT 11.03.2011 23:04:56: svenmat - tipuji, že jsi student práv, jestli ne, doufám, že jsem tě neurazil:-). Je pěkné, že nad celou věcí přemýšlíš a rád bych ti pomohl uvědomit si jednu nesrovnalost - v civilním právu podvod nijak definován není a trestněprávní odpovědnost zde nevznikla. Tedy chlapec se zaregistruje, uvede nepravdivé údaje, ale to samotné "uvedení v omyl" ještě nezpůsobuje žádné obohacení. Máš pravdu, že se samozřejme zaregistroval, aby hrál a vyhrál, ale ta samotná registrace je jen jeden a to hodné malý článek v řetězci od uvedení v omyl až po to obohacení. Znáš poker - jak ti uvedení nepravdivých údajů v registraci pomůže získat jakoukoliv výhodu v samotné hře? Dle mého názoru nijak a zákon přímo říká: .... UVEDE V OMYL A TÍM SE OBOHATÍ ... to že uvedl, že má více let na tu výhru nemá vůbec žádný vliv. Musí být prokázán nexus mezi jednáním a obohacením, to zde není a to ani ve stadiu přípravy tr. činu ( §209 odst.6 v souv. §20 TZ). Uvedu příklad: je ti 15 let a chceš se přihlásit do závodu, kde mohou běžet jen od 18 let a starší. To přihlášení, tě přece nijak nezvýhodňuje, furt musíš zaběhnout stejně dlouhou a náročnou trať. Není vůbec žádná souvislost mezi lhaním o svém věku a vyhráním závodu a stejně tak to platí v pokru. V obou případech není splněna příčinná souvislost mezi uvedením v omyl ( registrace s nepravdivým věkem ) a obohacením ( výhra ). Snad to tak stačí.
Druhá věc je soukromoprávní rovina. Jak jsem již napsal, civilní právo nepracuje s pojmem podvod. Zde se jedná o nedodržení nebo poručení smluvního závazku (neznám podrobnosti sml. podmínek Pokerstars), tedy mužeme na to pohlížet jak na bezdůvodné obohacení ( §451 odst.2 Obč.z.). Chlapec na výhru tudíž nemá nárok a je plně v dispozici herny jak s tím naloží. Chápu, že v tom jeho jednání, úmyslném uvedení nepravdivých údajů, vidíš problém, ale opravdu to z výše uvedených důvodů založí pouze občanskoprávní zodpovědnost - neplatnost smluvního závazku.
panvlacek
panvlacek 12.03.2011 00:10:49
jeste jeden a mozna lepsi priklad - hraje se ladies event a ty se prevleces za holku, vyhrajes a ouha, odtajnis masku - co myslis ze se bude dit? Pujdes sedet? Ani nahodou, nejedna se o trestny cin podvodu, jen samozrejme pravdepodobne / zalezí na pravidlech herny / porusis nejak jejich vnitrni narizeni ( tedy neco na co jsi pristoupil, kdyz jsi se tam rozhodl hrat) a pak zalezí na herne, zda ti vyhru vyplati ci ne
panvlacek
SvenMat 12.03.2011 00:56:28
PANVLACEK 12.03.2011 00:10:49:
Podle mě nezákonnost hraní do 18 let je jiný level, než převlíkání na ladies event. Tvůj výklad se jeví jako rozumný. Mně osobně vůbec nejde o kvalifikaci, zda bylo jednání toho hráče z hlediska českého práva podvodem či nikoli a zdanadevší pochybnost naplnilo skutkovou podstatu trestného činu podle českých zákonů. Koneckonců, to je v tomto případě irelevantní, protože posuzováno by to bylo na základě jiného, než českého práva. Každopádně oceňuji trpělivost a čas, který si věnoval tomuto tématu ::) .
SvenMat
maroscz 12.03.2011 03:14:20
PANVLACEK 12.03.2011 00:10:49: Tak takového ballera jsme na FT inkriminovaného turnaje taky měli. Zajímavé je, že Luke Vrabel momentálně hraje pod nickem bdbeatslayer, který byl jeho dámským alter egem a nebyl jeho původním nickem. Používal jej, aby ostatní lidé byli ochotnější ho stakenout do turnajů. K jeho cti nutno připsat, že všechny zisky náležitě vyplatil a nikdy se neregistroval do stejného turnaje pod oběma nicky. To ho také uchránilo od vážnějších následků ve chvíli, kdy byl odhalen.
Odkaz na odhalující thread jsem postnul jako koment k jinému článku o nedělním SM zde na pokermanu. Teď už se mi nechce hledat k jakému ::V
Co se ladies eventů týče, tam se někomu podařilo napadnout striktní pravidla vstupu jako diskriminační (v USA) a proto je momentálně omezení jen neoficiální a téměř vždy se najde pár mužů, kteří ho hrají.
maroscz
MiNi 12.03.2011 18:33:34
maroscz @ RE 12.03.2011 03:14:20

Myslíš že bys mi mohl zjistit kde bych našel ten odkaz ? Mám zrovna problém s multiaccountingem .. tak si o tom něco chci zjistit abych věděl v čem lítám :)
MiNi
maroscz 12.03.2011 19:12:24
http://www.pocketfives.com/f7/i-have-let-cat-out-bag-here-29495/
Ale tady jde spíš o odhalení pravého pohlaví. O multiaccountingu se tu moc nedozvíš.
maroscz
CZDonkey 12.03.2011 20:20:55
http://www.pokerstars.cz/poker/room/tos/

1.3. Vyhrazujeme si právo od vás kdykoliv požadovat informaci o vašem věku, abychom tak předešli nelegálnímu užívání Služby. Dále si vyhrazujeme právo pozastavit nebo zrušit váš účet a vyloučit vás dočasně nebo nastálo z užívání Služby v případě, že nebude předložen uspokojivý důkaz o vašem věku nebo pokud nabudeme podezření, že jste požadovaného věku nedosáhl.

5.9. PODVODNÉ CHOVÁNÍ ..........................
........................

c. zabavení veškerých peněz na uživatelském účtu
CZDonkey
Stranger 14.03.2011 08:38:55
MAROSCZ 12.03.2011 03:14:20: to je jako by při sprintu žen na mistrovství světa si tam stoupnul i chlap...chápu je rozdíl mezi fyzičnem (běh) a psychičnem (poker) ale princip stejnej.
Stranger
 
Vyhledávání:

Hrajte s Pokermanem

Expres zprávy

Aktuální turnajový žebříček


 PořadíJméno/Nick     Body
  1.silvinka082505.04   
  2.CnHaze2349.17   
  3.scoreryyy826.39   
  4.FRDJ122783.81   
  5.Callaway92594.36   

Dnešní live turnaje

  ČasCasinoHraTypBuy-InGTDInfo   
   15:00King´sNLHEFO100€     
   16:00ConcordNLHEFO350     
   19:00ProstějovNLHE2R1507000     
   19:00U. HradištěNLHE1R400+10050000     
   19:00ConcordNLHEFO700100000     
   19:00JihlavaNLHEFO1000+10015000     
   19:00OstravaNLHEFO/RE40030000     
   19:00ShowdownNLHEFO300+10030K     
   19:00Česká LípaNLHEFO/RE1400+10020 000     
   20:00Kajot PHANLHEFO30020k